مربی اینتر خبر ضرب شتم خبرنگار روزنامه  کوریره  را تکذیب اما اعتراف کرد به او توهین کرده است.
 
همان طور که پیش بینی می‌شد ژوزه مورینیو در یک کنفرانس خبری حاضر شد تا از خودش در برابر اتهام ضرب و شتم خبرنگار روزنامه «کوریره دلو اسپورت» را دفاع کند.
 
روز گذشته خبری مبنی بر احتمال محرومیت یک ماهه " آقای خاص " به خاطر درگیر شدن با خبرنگار این روزنامه ورزشی بعد از تساوی اینتر با آتالانتا منتشر و گفته شد که او احتمالا ظرف امروز یا فردا برای توضیح درباره این موضوع در محافل عمومی حاضر می شود.
 
او که به خاطر درگیر شدن با  آندره رامازوتی  با شکایت اتحادیه خبرنگاران ورزشی ایتالیا مواجه شده است در این باره گفت:«دوست ندارم بعد از بازی‌ها خبرنگاران را اطراف اتوبوس تیم ام ببینم.اعتراف می‌کنم که وقتی آن خبرنگار را دیدیم از اتوبوس پیاده شدم و دو بار به او توهین کردم اما به هیچ وجه حتی تلاش نکردم او را کتک بزنم.»
 
مربی 46 ساله سابق چلسی سپس ادعا کرد او نمی‌دانسته که رامازوتی مجوز نزدیک شدن به اتوبوس بازیکنان اینتر را داشته است.
 
مورینیو که در جریان تساوی یک- یک اینتر در خانه آتالانتا به خاطر محرومیت اجازه نشستن روی نیمکت نراتزوری را نداشت ،در پایان بازی  حاضر به شرکت در کنفرانس مطبوعاتی نشد.
 
از اینتر همچنین خبرهایی به گوش می‌رسد مبنی بر اینکه ماسیمو موراتی ، مالک باشگاه قصد دارد شخصا به ماجرای درگیری مربی تیمش با خبرنگار کوریره رسیدگی کند.